T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
BURSA / NİLÜFER - Halil İnalcık Bilim ve Sanat Merkezi

Enstrüman Eğitiminde Müzikâl Özgüven Ve Motivasyon - Bilge ŞENSOY

Enstrüman eğitimi alan bilim ve sanat merkezi öğrencilerine uygulanacak çalışma takvimi içerisindeki müzikâl özgüven ve motivasyon eğitimleri sonrasında, projeye dahil olmayan bilim ve sanat merkezi müzik alanı öğrencileri arasındaki anlamlı ilişkilerin gözlenmesi.

Proje Hakkında

Enstrüman eğitimi alan bilim ve sanat merkezi öğrencilerine uygulanacak çalışma takvimi içerisindeki müzikâl özgüven ve motivasyon eğitimleri sonrasında, projeye dahil olmayan bilim ve sanat merkezi müzik alanı öğrencileri arasındaki anlamlı ilişkilerin gözlenmesi.

Hedefler

Enstrüman eğitimi alan bilim ve sanat merkezi öğrencilerine uygulanacak çalışma takvimi içerisindeki müzikâl özgüven ve motivasyon eğitimleri sonrasında, projeye dahil olmayan bilim ve sanat merkezi müzik alanı öğrencileri arasındaki anlamlı ilişkilerin gözlenmesi.

Çalışma Sürecı

Projemiz dört döngüden oluşmaktadır.

1.Döngü- Tanışma etkinlikleri: Proje ekibinin tanışması yapılacak iş birliği için webinar düzenlenmesi ve diğer tanışma etkinlikleri. Sanal eTwining panosunnun oluşturulması.

2.Döngü-Enstrüman çalma stratejileri: Motivasyon, öz yeterlilik, tutum, ilgi ve katılımcılık konuları üzerine çevrimiçi söyleşilerin yapılması.

3.Döngü-Canlı performans ve Anket uygulamaları : Canlı öğrenci performansları. Yapılan çalışmaları yaygınlaştırma platformlarında paylaşılması ve proje yaygınlaştırma çalışmaları. Projeye dahil edilen ve edilmeyen bilim ve sanat merkezi müzik alanı öğrencilerine müzikâl özgüven ve motivasyon ölçeklerinin uygulanması.

4.Döngü- Proje değerlendirme ve sanal sergi: öğrenciler üzerinde uygulanan ölçeklerin veri analizlerinin yapılması ve sonuç raporlarının hazırlanması. proje kapsamında yapılan çalışmaların sanal sergi ile sunulması.

Beklenen Sonuçlar

Projeye katılan öğrencilere "Enstrüman Çalma Stratejileri" adı altında verilen motivasyon, öz yeterlilik, tutum, ilgi ve katılımcılık eğitimlerinin öğrenciler üzerinde pozitif yönde etki edeceği beklenmektedir.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 19.01.2021 - Güncelleme: 19.01.2021 13:05 - Görüntülenme: 402
  Beğen | 1  kişi beğendi