dijital cihazlarla kuşatılmış bir çevrede büyümeye başlamış ve teknoloji hakkında neredeyse ebeveynlerinden çok daha fazla şey bilir hale gelmiştir. Bu durum çocuklara teknolojiden faydalanma imkânı sunmakla birlikte, yaşları itibariyle bazen ciddi riskler ve dezavantajlar taşımaktadır. Ebeveynlerin ve çocukların dijital dünya konusunda daha bilgili olması, teknolojiyi doğru kullanmaları, riskler ve olanaklar konusunda farkındalık düzeylerinin gelişmesi proje ile amaçlanmaktadır. Ayrıca çocukların ilgi ve yeteneklerini fark ederek hobiler edinebilmelerini sağlamak, iletişim becerilerini geliştirmek ve farklı kültürdeki akranlarıyla tanışarak kültürel duyarlılıklarının gelişmesini sağlamak projenin diğer amaçları arasındadır.
Çevre, insan ve diğer tüm canlılarla birlikte doğanın bütünü ve doğada var olan insan yapımı unsurlardır. Sanayileşmenin yanı sıra, doğal kaynakların bilinçsiz ve acımasız insan refahı için kullanılması, gelişen teknoloji, kentleşme ve dünya nüfusunun kontrolsüz artışı beraberinde çevre sorunlarını da beraberinde getirmiştir. Bu sorunlar zamanla daha da kötüleşti ve hemen hemen tüm toplumları etkiledi. Günümüzde birçok ülkede okullarda verilen çevre eğitimi ile öğrencilerin çevre okuryazarı bireyler olarak yetiştirilmesi ve bu çevre sorunlarının önüne geçilmesi amaçlanmaktadır. Bunu akılda tutarak, öğrencilerimizin çevre bilincini ve çevre bilgisini artırmayı hedefliyoruz.
Ergenlik çocukluktan yetişkinliğe geçiş dönemi olarak değerlendirilmektedir. Bu dönemde ortaya çıkan değişimler, streslere yönelik yanıtlar ve gösterilen uyum, bireyin gelecekteki gelişimsel örüntülerini etkilemektedir. Kişinin karşılaşmış olduğu bu zorluklara rağmen sağlıklı şekilde gelişim göstermesi veya bu risk durumları karşısında olumlu uyum sergileyebilmesi psikolojik sağlamlık olarak tanımlanır. Günümüzde tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 salgını sebebiyle UNESCO'ya göre yayılımının önlenmesi amacıyla, öğretim kurumlarının kapatılması sonucu dünya çapında yaklaşık 1,5 milyar çocuk okula gidememektedir. Çocukların evde kalması ve okul ortamından uzaklaşmasının ruhsal ve fiziksel sağlığa olumsuz etkileri bulunmaktadır. Tüm bu etkilerden yola çıkılarak geliştirilen projemiz ergenlik dönemindeki öğrencilerin psikolojik sağlamlığını korumak, farklı illerden ve kültürlerden akranlarıyla çevrimiçi ortamda buluşup duygu paylaşımını sağlamak, öz disiplin becerilerini geliştirmektir.